Pentru fiscalizarea unei case de marcat sunt necesari urmatorii pasi:
Pasul nr 1
Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Administratia Judeteana a Finantelor Publice , in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).
Din partea beneficiarului:
- Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
- Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF) – doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
- Copie dupa certificatul constatator de la punctul de lucru si rezolutia O.R.C. privind infintarea punctului de lucru, inclusiv mentiunile (unde nu exista rezolutie si mentiuni trebuie sa existe o decizie.judecatoreasca) ;
- Copie dupa Actul Constitutiv;
- Copie dupa BI/CI al administratorului;
- Declaratie pe propria raspundere (scrisa de administratorul societatii), conform careia casa de marcat se instaleaza la adresa punctului de lucru sau dupa caz, in regim ambulant/volant.
- Pentru regim volant trebuie sa aveti “Certificat constatator pentru activitati desfasurate la terti” (exemplu : coduri CAEN: 4789 sau 4799 ).
- Stampila societatii.
Din partea prestatoruluii:
- Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
- Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
- Copie dupa Certificatul de Garantie;
- Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
- Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale. NOTA: Va rugam sa retinetineti faptul ca la A.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului.
Depunerea dosarului pentru A.F.P Valcea se face in Ramnicu Valcea , Str. General Magheru Nr. 17, Etj.1
. Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 2 zile lucratoare.
Pasul nr 2 :
Fiscalizarea, instruirea si programarea a 50 de articole , sunt servicii oferite GRATUIT la sediul nostru din Str. Calea lui Traian , nr 181, Bl 12, Sc C, Ap 3 ; Pentru Fiscalizarea, instruirea si programarea de articole la punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat , se percep cheltuieli functie de timpul alocat si de distanta .
Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr .de telefon 0250.740891 sau 0746.098.845 pentru a stabili impreuna data si locul unde se va face fiscalizarea.
Pasul nr 3:
In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru avizarea fiscalizarii.
Dosarul va contine : · Declaratia de instalare in 4 exemplare; · Certificatul de la A.F.P in original si copie; · Cartea de interventii si Registrul Special; · Copie dupa cartea de identitate a persoanei mentionate in “Declaratia de instalare”
In Cartea de Interventii se vor gasi · Primul BON FISCAL si primul Raport Z.
Servicii Speciale : · Pentru depunerea si ridicarea dosarului se poate ocupa societatea noastra in baza unei imputerniciri semnate de dumneavoastra (cost suplimentar de 35 lei , respectiv 40 lei + TVA, pentru care veti primi factura fiscala aferenta sumei platite). · Primele 50 de articole vor fi introduse manual, gratuit, de catre tehnicianul de service. In situatia in care aveti peste 50 articole, va rugam sa pregatiti o lista in format .xls , conform model anexat si noi le vom transfera, indiferent de numarul acestora, gratuit, in casa de marcat.
In functie de modelul acesteia, numarul maxim de articole ce pot fi programate este limitat.
Va rugam sa trimiteti fisierul pe e-mail cu minim 2 zile inainte de fiscalizare pentru a avea timp sa pregatim fisierul corespunzator pentru modelul casei de marcat achizitionat de dvs.
- O copie a certificatului A.F.P.-ului si a Declaratiei de Instalare vizata obligatoriu de Administratia Financiara de la punctul de lucru unde se afla instalata casa de marcat, trebuie depusa in maxim 48 ore si la Unitatea de Service care a instalat casa de marcat ( GB Service – Calea lui Traian , nr 181 )
Va recomandam ca inainte de achizitionarea unei case de marcat sa ne descrieti sumar tipul de activitate al firmei pentru a va putea face o recomandare cat mai precisa.
FACILITATI:
Fiscalizarea si instruirea personalului se ofera GRATUIT la punctul de lucru al clientului sau la sediul nostru; · Pregatirea dosarului pentru obtinerea Seriei Fiscale de la ANAF se face GRATUIT; · Depunerea dosarului la AFP contra taxei de 75 lei + TVA pe baza unei imputerniciri; · Garantie nelimitata pentru casele de marcat fiscale in baza contractului de service cu abonament; · Asistenta telefonica gratuita; · Pretul casei de marcat nu este conditionat de incheierea unui contract de service tip abonament; · Oferim cel mai complet si ieftin contract de service. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon 0746.098.845; 0250/780891 sau ne puteti scrie pe adresa de mail gbservicegb@gmail.com.