Solutie completa gestiune MAGAZINE!
Oferim solutii complete hard si soft gestiune magazin, indiferent de specificul acestuia de suprafata de desfacere sau de zona de localizare a acestuia.
Cum se livreaza “UN MAGAZIN LA CHEIE!”
ETAPE:
1. Analiza tiparului de magazin:
2. Vizitare magazin.
3. Estimare solutie hard si soft gestiune magazin.
4. Contractarea solutiei: echipamente, soft si manopera instalare/implementare
5. Livrarea echipamentelor si programelor in locatia beneficiar.
6. Instalarea solutiei in magazin si punerea in functiune a sistemelor.
7. Instruirea personalului si asistenta tehnica gratuita 30 zile.
8. Recetia finala a magazinului.
Module de baza aplicatie:
1. SmartCash Shop:Backoffice magazin cu functiuni de: organizare magazin, receptii marfa evidenta in timp real a stocurilor, generare documente primare, management relatii clienti si furnizori, interconectare cu sisteme de contabilitate externe.
2. SmartCash POS: FrontOffice magazin, functiuni de vanzare cu multiple interfete, sistem cu securitate ridicata, interfatare cu o multitudine de periferice ca de exemplu: scanere case de marcat fiscale, imprimante fiscale, cantare simple sau cu etichetare, POS-uri bancare cititoare de carduri, etc.
3. SmartCash NetCenter: Sistem gestiune retea de magazine gestoneaza toate magazinele dintr-o retea, indiferent de localizarea acestor magazine; permite o evidenta si un transfer rapid al marfurilor intre magazinele din retea, o statistica a vanzarilor si rentabilitatilor pe produse, categorii sau magazine.
Sisteme in functiune de peste 15 ani
Sistemul Smartcash este functional in prezent in peste 6500 de magazine
Asistenta tehnica locala si nationala permananta
Call center la dispozitia clientilor de solutii Smartcash
Inglobarea celor mai performante echipamente
Ultima versiune de soft se poate testa inainte de achizitie in varianta demo
Pregatire si perfectionare permanenta retea distributie si service din teritoriu.
Raportul calitate/pret cel mai bun la ora actuala
Imbunatatire permanenta si extindere module soft, exploatare pe terminale mobile si portabile
Clientii actuali ai softului de gestiune SmartCash (peste 38.000 de utilizatori)
sunt foarte multumiti pentru facilitatile de exploatare si pentru cresterea vanzarilor.
Cum să îți dezvolți afacerea din retail și să ai un an 2017 prosper
Pe principiul “singura constanta este schimbarea ” :
ACTUALIZAȚI DOTĂRILE HARDWARE, SOFTWARE
REVIZUITI PROCESELE DE MANAGEMENT AL AFACERII
INTERACȚIONAȚI CU CLIENȚII ȘI CREȘTEȚI VÂNZĂRILE
Smartcash – cel mai vandut soft de retail din Romania – 7000 de implementari
- Vanzarea prin scanare cu pana la 3 scanere conectate simultan la acelasi POS
- Vanzarea dupa cod bare ,denumire sau cod scurt ; un produs poate avea mai multe coduri de bare
- Integrare cu terminale de plata bancare folosind protocolul de comunicatie Hypercom
- Intretinere modul promotii de tip 2+1, sau pachete promotionale de tip meniu
- Actualizarea automata a preturilor de vanzare, fara intreruperea operarii in regim de lucru online ; Emitere automata Lista de diferente de Inventar ;
- Incasarea prin 4 forme de plata de baza: Numerar, Card, Bon Valoric, CEC, cu detalierea pe tipuri pentru Bonuri Valorice
- Interogare si obtinere informatii despre articole (stoc curent, imagine produs, coduri echivalente, discount-uri, promotii, etc)
- Imprimare copie la bon fiscal ;Imprimare factura la bon fiscal
- Emitere comenzi de livrare la POS prin scanarea articolelor si imprimarea lor pe bon ; Incasare comenzi de livrare dupa cod de bare pe comanda sau cod numeric.
- Suport pentru fidelizarea standard a clientilor prin discount fix procentual pe client ; discount pe articol sau discount liber pe total bon fiscal
- Incasare de avansuri direct pe bonul fiscal ; Emitere facturi simplificate
- Suport pentru interogarea prin internet a serviciilor OpenAPI.ro si ANAF in vederea obtinerii datelor de identificare pentru clienti pe baza codului fiscal
- Retete de asamblare si dezasamblare produse ;Evolutie grafica vanzari, stocuri.
- Retur vanzari prin Bon Fiscal cu emitere factura de retur si NIR
- Gestionare integrata coduri de bare interne pentru produse vandute la bucata
- Editare si emitere integrata de etichete pentru articole, raft, casa , pe imprimante specializate ( etichete autocolante ) sau imprimante de documente
- Monitorizare termene de expirare si perisabilitati integrat cu reteaua de cantare
- Programator comenzi de aprovizionare automate
- Fise de depozit si istoric preturi de achizitie si furnizori
- Mentinere stocuri de alerta si generare de comenzi simple la furnizor pe baza acestora
- Export rapoarte sau situatii in oricare din formatele Excel™, XML, Text Tab Delimited, DBase™. Export documente fiscale (facturi, avize,nir-uri) , stocuri , nomenclatoare,etc
- Integrare cu portaluri de vanzari online si livrare comenzi online folosind dispeceratul unic de comenzi .
Soft configurabil pentru o plaja larga de tipare de magazine: minimarket, confectii, constructii, mezeluri, cosmetice, cofetarie, patiserie, cafenea, piese auto, fast-food, librarie;
Solutii integrate hard si soft, instalare, instruire, interventii la sesizare in locatie client,call center Bucuresti, interventii prin Internet.